כיצד להשתמש בתוספי קוקו

כיצד להשתמש בתוספי קוקו

תמונות שרית תוספות שיער קוקו

מהן תוספות קוקו?

תוספות שיער קוקו בקליפס לשיער מעוצבות באופן ייחודי להוסיף מידות עובי לאורכו לקוקו הרגיל באופן מיידי. להיפרד מקוקו עצוב, רפוי ושלום שלום לקוקו קופצני ונפלא שניתן לעצב בקוקו גבוה, קוקו נמוך, קוקו קלוע או אפילו לחמנייה. כבר לא להסתיר פשוט שיער לא רחוץ או לא מעוצב, אנחנו נותנים קוקו זורח.

היתרונות של תוספי קוקו:

  1. 1. טרנספורמציה שיער שני (או שלישי) שיער מהנוחות של קופתך

אנחנו משיגים את זה … גם לא שטפנו את שיערנו בימים. הפוך בקלות שיער שמנוני או שמנוני לשלמות הקוקו בעזרת תוספות שיער קוקו בלוק-אין. עכשיו, תוכלו לפגוש ערב יין וירטואלי עם הבנות לאחר האימון הביתי או להגיד כן ל- FaceTime מאולתר עם הריסוק שלכם.

  1. 2. יוצר ארוכות יותר, מלאות

לעומת זאת, תגלי שלקוקו שלך אין מרץ בקפיצה בגלל דילול, אורך קצר יותר, יובש או שבירות, הרחבות הקוקו הן הפתרון לקוקו העבה יותר באופן מיידי.

  1. 3. פותח עולם של אפשרויות שיער

ניסית פעם ליצור קוקו קלוע רק כדי שהשכבות שלך יצליחו? מה דעתך לזרוק את השיער שלך ללחמנייה רק ​​כדי שתישאר עם מראה חסר חיים? בעזרת הרחבות קוקו מהודקות, קוקו קלוע, קוקו גבוה, קוקו נמוך, לחמניות נפוחות.

איך משתמשים בתוספים:

האם אוכל לקבל את חיתוך ההרחבה?

כן! למרות שהקליפ של לוקסי לשיער בקוקו מגיע באורך רגיל של 20 אינץ ', אתם מוזמנים להאריך אותם עד אורך בחירתכם על ידי מעצב שיער מקצועי. מכיוון שכל תוספות שיער של לוקסי מיוצרות עם שיער אנושי 100% רמי, ניתן לחתוך אותן ממש כמו השיער הטבעי שלך.

האם אוכל לשטוף את זה כמו שיער עצמי?

אנו ממליצים לשטוף את סיומת הקוקו בכל 30 לובשות, ורק אם יש הצטברות יתר של מוצרים עד כדי כך שהם הופכים בלתי נשלטים לסגנון. כשאתה שוטף את תוספות שיער קוקו שלך, הקפד להשתמש במוצרי שיער נטולי אלכוהול וסולפטים, כמו גם טיפול מיזוג עמוק למשך מספר שעות או אפילו לילה, בכדי להחזיר לחות בשיער.

כיצד להסתיר הרחבות פונטי

תוספות שיער קוקו לשיער לוקסוס מגיעות עם בסיס סקוטש להבטחת הרחבה סביב הקוקו הטבעי שלך, וחתך שיער מחובר שעוטף את הבסיס כדי להסתיר את החלקים בצורה חלקה. זה יהיה הסוד הקטן שלנו.

איך הם מאובטחים?

תוספות שיער קוקו לשיער מגיעות עם מצרף מסרק קטן, המחליק מתחת לשיער אלסטי כדי להחזיק את הקוקו במקומו. יש גם בסיס סקוטש, שמתחבר יחד להבטחת הקוקו. לבסוף, קווצת שיער ארוכה נעטפת סביב הבסיס עם שני סיכות בובי תואמות המסופקות לאבטחתן במקום.

האם הרחבות הקונטיאטל יכולות להיפגע?

לא! מכיוון שאנו מספקים לך שני סיכות תואמות כמו גם בסיס וולקרו, סיומת הקוקו מאובטחת היטב. אז קדימה לשחרר את אריאנה הפנימית שלך והקציף את הקוקו הלוך ושוב!

האם מישהו יוכל לספר שאני לובש סוסי פוקס?

לא! בדיוק כמו כל תוספות שיער, המראה הסופי שלך יהיה טבעי והתוספות לא ניתן לגלות. בגלל עמדת השיער הארוכה יותר המחוברת לקוקו, תוכלו בקלות להסתיר את בסיס סיומת הקוקו באופן דיסקרטי.

כמה זמן הקוקו יהיה עלי?

בכדי לקבוע כמה זמן תימשך הארכת הקוקו, אנו ממליצים על מידה של 20 סנטימטרים מכתר הראש שלך (או איפה תקשור את השיער שלך). זה ייתן לך מושג איפה תוסף הקוקו ייפול בך. זכרו, ככל שהפוני נמוך יותר, כך הוא יהיה ארוך יותר.

Rate this post

יש לך שאלה?

חייגי 0722-1600-64

או השאירי הודעה ונדבר:​

שמרי על קשר

0722-1600-64