הכל על שורשי צל

הכל על שורשי צל

הטמפרטורה היא לא הדבר היחיד שמשתנה עם העונות. עם שינוי העונה, גם כיצד אנו מעצבים את השיער שלנו. אנו מבינים עד כמה זה מרגיש משוחרר וטיפולי להחליף את התסרוקת שלך. מראה שיער חדש יכול לעזור לך לקבל את הלך הרוח הנכון לזמן חדש, בין אם אתה הולך למשרה חדשה, שנה חדשה או עונה חדשה.

עם זאת, סגנונות וגוונים מסוימים עובדים טוב יותר בעונות ספציפיות. הבהרה וגוונים בהירים יותר, למשל, שולטים במהלך הקיץ. עם זאת, בחורף זה אנו רואים את הפופולריות הגוברת של שורשי צל. שורשי צל מתייחסים לטכניקת צביעת שיער השומרת על שורשים כהים יותר בראש שיערך ומעבירה לצל שונה, בדרך כלל בהיר יותר עד לקצותיכן. זה מספק את האשליה של השורשים שלך שמטילים צל על שאר שיערך.

מה שאתה צריך לדעת על שורשי צל
לעולם אל תבצע שינוי שיער גדול מבלי להבין את כל מה שקשור להשגת הסגנון ושמירה עליו. זה כולל את מה שקשור להשגת הסגנון אליו אתם הולכים (כלומר הלבנה, גסיסה, גזירה), הפופולריות שלו, המוצרים הנחוצים לשמירה על הסגנון וכיצד הסגנון ישתנה עם הזמן עם צמיחת השיער.

מהן שורשי צל?
שורשי צל הם כאשר צבע השורשים שלך יוצר חזותית צל על שאר מנעולי הצבע הבהירים יותר שלך. מראה זה מושג על ידי מתיחת צבע באופן טבעי מתחת לשורשים ועד קצות שיערך. זה יוצר אפקט דמוי צל. זה נותן מראה טבעי שניתן להשיג בכל צבע מחום כהה לחום בהיר, מבלונדינית כהה יותר לבלונדינית בהירה יותר.

סטייליסטים ימליצו לרוב לשמור על צבע שורשיך קרוב ככל האפשר לצבע הטבעי שלך בכדי להשיג שורשי צל. עם זאת, כדי להשיג צל ייחודי כמו כחול או סגול, בדרך כלל יהיה צורך לצבוע את השורשים. עם זאת, גם במקרה זה הצבעים הם עדיין לעתים קרובות התאמה קרובה לצבע הטבעי של שורשי האדם.

מדוע כדאי לכם לנסות שורשי צל

צמיחת שיער

שורשי צל הם דרך נהדרת לסגנון המנעולים שלך כשאתה מצמיח את שיערך או צבע השיער שלך. שורשי צל יעשו צמיחת צבע שיערך הרבה פחות מסורבלים ויעזרו לך להימנע מהמראה המת והפגום שיכול להגיע עם צמיחת שיער צבוע לאורך זמן.

אם השיער שלך מעוצב בצורה מסורבלת, אתה יכול להשיג את אפקטים של שורשי הצל באמצעות תוספות שיער התואמות את הגוון אליו אתה הולך. רק הקפד למצוא את הצבע הנכון של תוספות שיער כך שיתאים לצביעה שלך.

כרך

אפקט הצל של טכניקה זו מספק מימד לשיערך, מה שגורם לו להראות מלא ושופע. אם אתה מחפש להפוך את השיער שלך ליותר נפוח, זה בהחלט סגנון שתרצה לנסות.

תחזוקה נמוכה

מכיוון ששורשי צל מתחילים בשיער הטבעי שלך, הוא למעשה מספק לך את היכולת לצמוח את שיערך כל עוד אתה רוצה. אינך צריך לצבוע מחדש את שורשיך בתדירות גבוהה, מה שחוסך הרבה זמן, עלות ומאמץ. בממוצע, שורשי צל דורשים רק למות מחדש כל שלושה חודשים.

עלות תועלת

מכיוון ששורשי צל אינם דורשים אחזקה רבה ככל שתוכלו לחסוך מיטת תינוק על נסיעות לסלון. בנוסף, טכניקה זו מסייעת לך לקצץ בעלויות כיוון שמראה שלה אתה ממש יכול להשיג בבית, ללא עזרה של מעצב.

בריא יותר

גסיסה עקבית אינה טובה לשיער שלך. עם זאת החדשות הטובות הן ששורשי צל אינם דורשים גסיסה כה רבה כמו טכניקות אחרות של צבעי שיער. זוהי דרך נהדרת לשמור על שיער בריא תוך שמירה על סגנון טרנדי.

אפשרויות צבע

כשמדובר בשורשי צל, אפשרויות הצבע הן אינסופיות. אתה באמת יכול להשתמש בכל צבע, בין אם אתה רוצה ששורשים שחורים ידהו לצבע בהיר יותר או אפילו להפך. האפשרויות הן אינסופיות, מה שהופך את הסגנון הזה למגוון ומתאים היטב כמעט לכל אחת.

Rate this post

יש לך שאלה?

חייגי 0722-1600-64

או השאירי הודעה ונדבר:​

שמרי על קשר

0722-1600-64